Известие

Collapse
No announcement yet.

пропаднал педал на съединител 1.9 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    "Мисля" е сложна дума, неподкрепена с доказателства.
    Ако малко беше помислил щеше да разбереш какво ще се промени когато се подложат шайби между маховика и притискателя. Отново ако беше помислил, че ако има промяна в дебелината, има голяма вероятност стартера да не влиза по целият венец......... Като естествено какво ще се получи в разлика на дебелината ще зависи къде е разликата на въпросната дебелина на маховика.
    Ако още малко се напънеш ще си обясниш защо се измества педала от износването на съединителя.
    След тези напъни вече трябва да ти е ясно какъв е ефекта от подлагане на шайби.
    П.С само с разглобяване няма да стане, ще трябва сравнение......

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
      Ако малко беше помислил щеше да разбереш какво ще се промени когато се подложат шайби между маховика и притискателя. Отново ако беше помислил, че ако има промяна в дебелината, има голяма вероятност стартера да не влиза по целият венец......... Като естествено какво ще се получи в разлика на дебелината ще зависи къде е разликата на въпросната дебелина на маховика.
      Ако още малко се напънеш ще си обясниш защо се измества педала от износването на съединителя.
      След тези напъни вече трябва да ти е ясно какъв е ефекта от подлагане на шайби.
      П.С само с разглобяване няма да стане, ще трябва сравнение......
      Няма да мисля в/у абстрактни неща, колега. Нека разглоби и да види. И ти ако беше помислил щеше да видиш, че маховикът не може да е дебел 235 или 230mm. Мисленето и споровете са излишни тук вече
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Оффф, водите само безсмислени спорове и само ще го объркате.....

        Гледам, че колегата е от Стара Загора и до колкото си спомням emzo имаше подобен проблем с части от различни коли...
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
          Ако малко беше помислил щеше да разбереш какво ще се промени когато се подложат шайби между маховика и притискателя. Отново ако беше помислил, че ако има промяна в дебелината, има голяма вероятност стартера да не влиза по целият венец......... Като естествено какво ще се получи в разлика на дебелината ще зависи къде е разликата на въпросната дебелина на маховика.
          Ако още малко се напънеш ще си обясниш защо се измества педала от износването на съединителя.
          След тези напъни вече трябва да ти е ясно какъв е ефекта от подлагане на шайби.
          П.С само с разглобяване няма да стане, ще трябва сравнение......
          Момчета, защо не спрете с глупостите, че осрахте темата на колегата!
          За дебелината на маховика и стартера не ми се говори.
          За шайби между претискателния диск и маховика също.
          Ще коментирам обаче тоя бисер:" Ако още малко се напънеш, ще си обясниш защо се измества педала от износването на съединителя"
          Колега, говорим за Алфа с хидравличен съединител, а не за Опел Кадет или Голф-2.
          При Опела и Голфа, понеже нямат реглаж на жилата,то с износването на съединителя съвсем нормално се вдига педала.
          При хидравличния съединител, колкото и да е износен, след отпускането на педала, цилиндъра на помпата се връща в изходно положение, където се отпушва компенсационния отвор и педала си идва в изходно положение, като вилката си се саморегулира от хода на цилиндъра.
          Ако с износването на съединителя започне да ти се вдига педала- гумичката на буталото на помпата се е разложила и запушва компенсационния отвор.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
            Ми не знам що е необходимо да се правят тя "подобрения" явно, че маховика не е за тази кола и явно не плащаш за труд щото до сега щеше да ти е по-изгодно да си смениш маховика!
            Само за инфо маховика на фиатите браво,брава,мареа са с 5мм. по-малки и ако ти е такъв може да не ляга съединителя добре и от там да ти идва приплъзването.....
            Щом имаш доверие на майсторите, те не провериха ли от каква кола точно е ами гадаят?!!!
            колега плащам си за труда и за частите ,човека ми каза, че според него маховика е от брава но небеше на 100% сигурен , за това поисках мнения от вас дали може да е така , а колата беше отворена за смяна на съединител защото симптомите бяха такива,нямах излишни 800-900 лв за нов маховик
            alfa romeo 156 1.9 jtd

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от cuiceka Покажи съобщение
              колега плащам си за труда и за частите ,човека ми каза, че според него маховика е от брава но небеше на 100% сигурен , за това поисках мнения от вас дали може да е така , а колата беше отворена за смяна на съединител защото симптомите бяха такива,нямах излишни 800-900 лв за нов маховик
              Е вземи си 2 ръка за 200лв
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от cuiceka Покажи съобщение
                колега плащам си за труда и за частите ,човека ми каза, че според него маховика е от брава но небеше на 100% сигурен , за това поисках мнения от вас дали може да е така , а колата беше отворена за смяна на съединител защото симптомите бяха такива,нямах излишни 800-900 лв за нов маховик
                Да колега абсолютно те разбирам....
                Виж попитай emzo от един град сте, той ще ти обясни кво беше при него.....
                М/у 150-200лв може и да си намериш добър 2-ра ръка......
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #38
                  Колега "бисер" при тази система долната помпа връща горната. Понеже след смяната на помпата явно (според мен) нещо не е направено като хората и педала е останал по ниско. Явно хората които последни са сменяли съединителя не са си играли да върнат педала с ръка..... При подлагането на шайбите се измества положението на механизъма след долната помпа, измества се защото пружините пластини са на друго място, от това изместване се е върнал и педала. Това, че сега има вибрации..... е напълно нормално, с тези шайби от 3мм или колкото са там, нито притискателя е влезнал във водещите щифтове както трябва, нито се знае дали няма де баланс.......
                  Това си е моята теория на това какво е станало и защо е станало.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                    Колега "бисер" при тази система долната помпа връща горната. Понеже след смяната на помпата явно (според мен) нещо не е направено като хората и педала е останал по ниско. Явно хората които последни са сменяли съединителя не са си играли да върнат педала с ръка..... При подлагането на шайбите се измества положението на механизъма след долната помпа, измества се защото пружините пластини са на друго място, от това изместване се е върнал и педала. Това, че сега има вибрации..... е напълно нормално, с тези шайби от 3мм или колкото са там, нито притискателя е влезнал във водещите щифтове както трябва, нито се знае дали няма де баланс.......
                    Това си е моята теория на това какво е станало и защо е станало.
                    Знаеш ли, напълно съм съгласен с теб за връщането на педала от буталото. Но то не може да го върне докрай и затова зад педала има един връщаш механизъм. Освен това за да окаже някакво въздействие в/у съединителя това означава, че помпата нещо не се връща. А казват, че хидравликата е наред

                    ---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:21 ----------

                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Да колега абсолютно те разбирам....
                    Виж попитай emzo от един град сте, той ще ти обясни кво беше при него.....
                    М/у 150-200лв може и да си намериш добър 2-ра ръка......
                    Да, и да правиш нов ремонт. Маховикът също има период на полуразпад. Най-добре е от ударена кола, ма и те са си на километри
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #40
                      Много разводнихте темата. Колега, започни първо с помпата на съединителя - т.е това което е на педала, има пластмасови буклуци, които за нищо не стават. Смени я с качествена метална (едва ли ще намериш оригинална пластмасова Валео), после направете качествено обезвъздушаване, ако нещата не се оправят изолирайте азотния компенсатор (който противно на мнението не служи да компенсира температурни разлики) и чак тогава се хвърляйте на съединител и маховик. За труд ще ти излезе към 30лв и още толкова за части. Успех и не забравяй да споделиш после причината и решението.
                      Алфа 156 1,8ТС 1998г

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                        ..... азотния компенсатор (който противно на мнението не служи да компенсира температурни разлики) ......
                        Съгласенс теб ... и по останалата част
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #42
                          благодаря колеги за мненията , при решаване на проблма веднага ще споделя
                          alfa romeo 156 1.9 jtd

                          Comment

                          Working...
                          X